Sinem94 öyle deme bende 3 yıl üst üste sürekli rüyada hamile oldugumu gördüm ama hep negatif di ve tüp bebek tedavisine başlamadan 1 ay önce daha bişey yoktu kafamızda tekrar bi rüya gördüm ve rüyamda erken gebelik testi yaptığımı ve 3 cizgi cıktıgını görüyordum arastırdım çoğul gebelik demekmiş rüyada 3 cizgi görmek zaten Diger ay da tüp bebege basladık ve ilk denemede ikizlere hamile oldugumu ögrendim ama resmen dejavu oldum bire bir yasadım cok şükür suan 30 haftalık olduk bile darısı sana kuzum rüyalara önem veririm ben ve inanırım ikizlerimin cinsiyetlerini bile rüyamda gördüm ben daha önceden