minik23_ 11+0 bugün benim, 6-7 haftalarda çok bulantım oldu hiç kusmadım ama o haftalarda 2 kilo verdim hiçbir şey yiyemedim. Gittikçe azaldı bulantılar ve tam 2 haftadır hiçbir şeyim yok. Sadece çabuk acıkıyorum o kadar. Böyle tüm belirtiler kesilince hafif bi canım sıkıldı, bulatılar hamile hissettiriyordu, şimdi hiçbir şey hissetmiyorum 😀 en son 8. haftada gittim kontrole ve 12. haftada gideceğim bir sonrakine. Bekleyemiyorum. Doktorum izne çıkmasa bu hafta sonu gidecektim hatta 😀