Hanımlar en son kontrolümde 35 haftalıkken bebeğimin karın çevresinin iki hafta önden gittiğini söyledi doktor şeker yüklemesi testi yaptırmadım kanda şekerim çıkmıyo bana şekerli yeme dedi birazda kilosu fazlaymış bi sorun olurmu dedim normal doğum yapamazsın dedi başka bi sorun olurmu bilmiyorum 🥺😔böyle bişey yaşayan varmı