_almirasmom Haftama gırdım ve hala göbüşüm cıkmadı bu normal mı nasıl gebe kaldıysam hala öyle duruyor keske bıraz cıksa nezaman hissederim cıktını😔
Anonymousmom _almirasmom 17 de çıkmıştı benim 20 den sonra baya büyüdü ama siz baya zayıfsınz kilo da almamıssınız çok az olur heralde 🙃
Sellmaseellma _almirasmom kız hastannede 26 haftalık hamiş gördüm hiiç yoktu karnı iç karın geniş demekki senin
Merve201119 _almirasmom benim 25.ci haftada çıkmaya başladı yapi meselesi sanırım üçüncü çocuğum olmasına rağmen benimki geç çıkanlardan digerleride öyle geç çıktı hep şuan 30 haftadayim hala varla yok arası birsey hele oturunca gobek hepten oce giriyor önemli olan sağlıklı olmasi
_almirasmom Anonymousmom ben 67 kıloydum bır sene kılo vermekle ugrastım troıt ve seker yukselınden gebede kalamamıstım 🙏 cok asırı zayıfladım suann dada troıt ılacı kullandım ıcın alamıyorum kılo 🤭
NM_mom Benim 25. Haftadan sonra minik minik çıkmaya başladı ama 32. Haftamdayım öyle belirgin bir şey değil😅😅
Ezgiiss _almirasmom göbek çakmasının kilo almanızın hiç bir artısı yok size, hareket kısıtlaması. Bebek sağlıklı olsun yeterli, benim 36. Haftam hala BİLe hamile olduğumu hafif bol giysem anlamıyorlar , stres olacak bir şey değil 😇
izobellaaa-_- _almirasmom teşekküller canım göbeğin çıkması çok artı değil bence bende özeniyordum göbek çıksın vs diye ama nasıl rahatım böyle ayakkabımı bile bağlıyorum 😀🧿😂 bence senin de çok çıkmaz
O1gencanne _almirasmom 20 den sonra hızlı buyuyor kuzum.🌸💖 benımde cok yavas buyudu.zayıflığımıznda etkısı var iç karnın buyuk olmasınında etkısı var.🙈😇
izobellaaa-_- fs2015 of sorma belirti de yok dün sabaha kadar biraz ağrı çektim galiba oda yalancı sancıymış sabah yine zıpkın gibiydim 😂