zeliiiiihaaa Kızlar doktorum 36.haftada tekrar gel dedi sizce çatı muayenesi mi yapacak Yaptırmalı mıyım 36.haftada
_ozlmm zeliiiiihaaa Ben yarın 36+5 oluyorum çatı muayenem var geçen hafta gittiğim de bu hafta için çatı muayenesi olacağını söylemişti
Leo2020 Beni de 37+6da yapacak çarşamba günü gideceğim. Benim de kafamda hep çatı muayenesi olduktan sonra genelde bebek geliyor diye kalmış az daha yapmasanız mı falan dedim doktora ama kabul etmedi 😅