HSena38 Bugün tam 30 haftalık olduk ama bebeğim çok hareketlenmeye başladı özellikle gece sürekli hareket ediyor 🥺 Hatta akşamları canım çok yanıyor normal mi bu 🤔 Birde gece mide yanması ekşimesi cabası sürekli uyanıyorum geçer mi bu durumlar 🙈
Qnl HSena38 walla öyle ama 30 hafta muhteşem bir hafta çok az kalmış az sabret sadece sağlıkla kavuş minnakına
Vera09 HSena38 bide yanması için rennie duo şurup ya da rennie çiğneme tableti al doktora söylersen yazar en iyi o geliyo yanmaya bide sade soda
cimcimemmmm Cok normal hareketleri canim. Selametle bebislerimizi kucağımıza alalim 🤲 Rabbim 8steyen herkese de evlat nasip etsin. Sen sari leblebi al nohut şeklinde olur ya hafif kızarmış. Benim cok yanar yarim avuç yiyorum cok iyi geliyor mide suyunu cekiyor anında rahatlıyorum 😊
Damlacaa Bu haftalara kadar atılan şeyler tekme değilmiş diyorum bende .. 32+2 olduk ve tekmeleri öyle sert ki , sağa yatsam sağa vuruyor sola yatsam sola yüz üstü yatsam nefesim kesiliyor… Karnımin şekli yamuk yumuk eşim diyor çok garip duruyor Damla 🤪