EdaZehra Merhaba kızlar bugün erken hamilelik testi yaptım. Adet günüm 4gün geçmişti. Testi yapar yapmaz beklemeden çift çizgi oldu😍 inşallah hamileyimdir değil mi? Geçen ay dış gebelik geçirmiştim çünkü. Bu yüzden korkar oldum 😔 
Kbramhmt EdaZehra hayirli olsun canm tebrik ederim evet gebesin normal kaset test de yapsan cikar 4 gun gecmis benim bugün iki gun gecti daha net cikti hemen kaset testte adetim gecmeden yaptigimda silikdi simdi hemen cikti cok sevindim adiniza
2prensesannesiiii EdaZehra bende 11 de çıkıp kan vereceğim benimki takip🥰🙏🏻 Seninki de yüksek bi değer çıkar 🥰🙏🏻
Kbramhmt 2prensesannesiiii saglik ocagina mi gidiceksin yine sonucu pazartesi ye kalir ben bugun yine kaset test aldim saniyede cift cikti be koyu sekilde oncesinde silik cikmisti demekki degerim yukseliyor az daha beklicem ben kab vermek icin
2prensesannesiiii Kbramhmt kuzum acile gidecem sağlık ocağı saat 9 a kadar kanı almış oluyor ve laboratuvara gönderiyor acilde 1 saate çıkar 🥰 bana dr dedi yarın ver kanı diye 48 saatte 1 takip edeceğiz dedi🙏🏻 Artışı
EdaZehra Kbramhmt direk özel hastaneye gidiyorum ben. Sağlık ocağı uzun sürebilir sonucu beklemek için 🙈
EdaZehra melekmommm teşekkür ederim. Dış gebelik geçirdim. Ancak planlı gebelik olduğundan doktorumuz çok erken farketti. Çok şükür ki regl olarak düştü müdaheleye gerek kalmadı