ggc94 hiç korkmayın sağlıklı gelsinde ha sezeryan ha normal doğum. Ve inanın insan ne yaşayacağını asla kestiremiyor. Bende normal isteyip cesaret edemeyenlerdendim ama 2 cm sonrası suni ile çok çabuk açılma ilerledi. O yüzden ya 2 saate doğuracaksınız ya 5 saate. Bunların hiç önemi yok, sizde bebeğinizde sağlıklı olunda inanın hepsi geçiyor.💐