Bebekdelisi canım tam tersi. Sarılık yüzde ve gözde başlar. Sonra vücuda iner. Yüzün gözün sarı olmadı çok problem değil. Göğüse ilerlediyse takip gerekir. Bacaklara indiyse ilerlemiş demektir.
Sarılık iyileşirken de alttan iyileşmeye başlar. En son yüzden ve gözden gider.