Tamarix canım ben 9 yıldır evliyim 4 senedir korunmuyoruz yaş 33 bizde de sebebi bilinemeyen gebelik olmama var infertilite yani , çünkü herşeye bakıldı daha yeni sorun yok fena değil dedi doktorum sıkıntı görünmüyor dedi ama daha fazla beklemek istemedik tüp bebek e başlıyoruz regl ile ekimde , banu çiftçinin videolarına baksana sende dün umut oldu bana gebelik olmayıp sonrasında doğal yoldan olan bir çok kişi var diye anlattı