Kızlar 20+3 haftalık hamileyim sabah akşam progestan içiyorum ve iğnesini vurunuyorum hem göbekten hem kalçadan dünden beri çok az beyaz akıntım geliyor şeffaf degil baya beyaz renk progestan dan olabilir mi bu ara ne olsa korkuyorum böyle bi akıntı yaşayan var mı