Didmin Kızlar selam deli gibi kaşınıyorum göbeğim elim ayağım tüm gece uyuz gibiyim kırmızı kabarcıklar oluştu kan testim normal ne yapmalıyım😢
[silindi] Didmin bepanthol sensiderm gibi bir krem alabilrisib doktoruma sordun kasininca suruyorum benimde kan tahlillerim normal aksamlari kasinti tutuyor gebelik alerjisi galiba sende sor istersen doktoruna
Zahii Didmin göbek haricindeki el ayak kaşınmasi varsa siz tedbir amaçlı ne olur ne olmaz diye gebelik kolestazı olmasın diye mutlaka ama mutlaka doktorunuza söyleyin karaciğer değerlerine bakacaktır. Sağlıkla kalın.☘️
Didmin Gamze2022 Cildiyeye gittim bugün advantan diye bi losyon ve katkısız kokusuz sade vazelin önerdi pupp diye bi alerjiymiş