Fadiiik Kizlar baya baya agirlastim 35 haftalik olduk bel agrisi ve tuvalete surekli gidiyorum uyku uyuyamiyorum sizde durumlar ne ?
Zuleyhadere25 Fadiiik 36+4 olduk biz sık tuvalete gitme yok rahatsız edici boyutta değil şuan uykuda uyuyorum çok şükür yalancı sancımda yok😄
Zuleyhadere25 Fadiiik agırlaşmadım ben galiba bel agrım falanda yok maşallah diyeyim kendime göz değdirmeyeyim şimdi🥰
Nare09 Fadiiik 35+5 oldum. Gece uykumun bölünmeleri oluyor. Vajina ağrılarım da var. Karın sertleşmesi de yaşıyorum. Bir de çarşamba günü evimi temizlerken ilk defa bu kadar zorlandım. Eğilip kalkamıyorum pek artık, nefes nefese kalıyorum yorulunca.