Gunaydın kızlar Bı sey soracam doktor bana enfeksiyon oldugu ıcın vajinAl tablet ornisid yazdı ustunde de vajınal tablet yazıyor ıcındeki recetedede kesünlükle yutmayunız yazıyor ınternetten baktugındada oral kullanın yazıyor sımdı ben bu ilacı nasıl kullanmayalım oral mı alttan mı