Merve_34_ Hamiş annelerim çatı muanesini kaçıncı haftada yaptiniz ve nasil geçiyor pzrts randevum varda acaba banada çatı muanesi yaparlar mi ? Bu arada 33+0 oldum bugün
Serap-Yigit Doktordan doktora değişiyor sanırım. Benim eski doktorum 37. Haftada çatı muayenesine çağırdı ancak 2 gün önce doğum yaptım ben. 36 dan sonra yapıyorlar bazı doktorlar hiç yapmıyor diye biliyorum.
Deletedmom_110 37 38 gibi yapılıyor canım Max 5 saniye süren bir işlem ufak bir yanma oluyo abartıldığı gibi bir ağrı yok
Merve_34_ Deletedmom_110 abartildigi gibi bisey yoksq iyi ozaman çünkü okadar post okuyorum bi çatı muanesiyle ılgili gozum korktu valla
Serap-Yigit Merve_34_ Allah razı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Zor değil çatı muayenesi yeter ki kendinizi sıkmayın. Çok defa yapıldı doğumda bana.