Leyla1938 Sistem hastanesine gidiyorum doktor tatlı bir kadın ama çok normal doğum destekçisi değil, dört arkadaşım hemen hemen aynı zamanlarda o hastanede doğum yaptılar hepsi sezaryen oldu. Hastane temiz ama odaları da çok dar ve boğucu ve biraz sistemsiz bir hastane bir de birkaç sorun oldu o yüzden orada devam etmek istemiyorum tek artısı muayene fiyatları uygun olduğu için bu zamana kadar oraya gitmeyi tercih ettim ama artık değiştirmek istiyorum. Tekden hastanesinin muayene fiyatı nedir acaba