Kızlaar, yarın 39+0 oluyoruz. Sabah 7de sezaryene alınıyorum. Spinal olacak, bel fıtığımdan dolayı planlı sezaryan oldu. Son önerileriniz nedir, içimde ufak ufak korku endişe olsa da iyi olmaya çalışıyorum 🥰 yapmam gereken son şeyler nelerdir, ameliyat öncesi veya sonrasında