Arkadaşlar çok heyecanlıyım bugün doktor kontrolüm vardı 37. Haftadayım. Doktor 10 gün sonra doğumu beklemeye başlarız dedi. Gece lavaboya kalktığımda çamaşırımda koyu renkli bir akıntı gördüm . Akşam da çok yoğun bi akıntım vardı zaten. İlk doğumum olduğu için bilemiyorum hastaneye gitmem gerekiyor mu bu bir doğum belirtisi olabilir mi lütfen cevap verin 🤭🤭😍