Meryem1071 Merhaba ikiz anneleri bende ikizlere hamileyim ve doktorum çok kilo almamamı söylüyor erken doğurursun diyor ikiz doğum yapmış anneler siz kaçıncı haftada doğum yaptınız ve kaç kilo almıştınız acaba
Oylumbaska Meryem1071 36 da doğum yaptım 12 kilo aldım bir haftada tüm kilolarımı verdim. Kilo almak iyi değil ama şeker yememeye özen göster karbonhidrat çok yeme ekstra diyet yapıp üzme kendini .
Sehrbnon122 Meryem1071 30 haftalık ikizlerime hamileyim ve 4 kilo almışım ama karnım hiç belli olmuyor zaten erken dogum riskim de var bu haftadan itibaren artık bol bol yemek yemem gerek
Elfcm Meryem1071 36+3 te doğum yaptım 29 kilo almistim 🤦🏼♀️ bir sıkıntı yasamadim cok şükür kilomdan kaynaklı. Progestan fitil kullanmstm ama ben
Kabaktatlisi Haftadayım 54 te hamile kaldım şuan 68 im , kilo almazsam da bebeklerim büyümüyor, 1 hafta kilo almadım 60 gr almışlar zaten şuan normale göre de 2 hafta geriden geliyorlar bakalım. Karbonhidrat cok yemiyorum çoğunlukla sağlıklı protein ve yağdan almaya çalışıyorum kiloyu
Meryem1071 Kabaktatlisi aynen doğru söylüyorsun bu bebişler nasıl büyüyecek az kalmış neyse ki sağ salim kucağınıza alın inş
Nzl38 Haftayım 13 kilo aldım tek yumurta ikiziyiz bebişlerin kiloları haftalarıyla uyumlu şimdilik herşey yolunda hızlı kilo aldım ama elimde değil ödemim de var çok fazla sağlıkla gelsinler de inşaallah 🤲
Havva1907 23 haftalık hamileyim bende, 58 ile hamile kaldım şuan 63 kiloyum. Bebislerimin ikisi de 450 kg civarında inşallah çok erken doğum olmaz.
Havvakolay 25+3 benımde geçen hafta gittim 3 kılo almışım bebeklerın bır tanesı 700 g gelişimleri güzel dedi ınsallah erken doğum olmaz benımde ama çok da heycanlıyım da 🥰