Normalde sizin haftalarınızda sırt üstü yatmak önerilmiyor , bebeğin kan akışını etkilediğini söylüyor doktorlar , sol taraf daha doğru bir pozisyonmuş . Ama dediğim gibi bence tatlı bişeyler atın ağzınıza sol yana yatmayı bir deneyin . İçiniz rahat etsin en azından
Tugce96kk