Buseufuk1531 3 4 takım alınmalı bence ne olur ne olmaz. İlk doğduğunda giydiricekler zaten ama odaya gelince belki pamukla vs temizleyip yenisini giydirmek isteyebilirsiniz. Ayrıca üstü kusabilir yada altını temizlerken pisletebilir vs garantiye almakta fayda var. Ben çantaya 3 zıbınlı takım 2 de pijama takımı şeklinde koydum bi de hastane çıkışı olarak bi takım ayarladım ne olur ne olmaz hava durumuda değişiyo sürekli bazısı ince bazısı daha kalın