Merhaba güzel anneler..
Bana yardimci olur musunuz bir şeyi anlamam icin?
Benim kiz kardesim hamile 27-28 hattalik tam net bilmiyorum ama bid bu zamana kadar Hollanda’da yasadik büyüdük..
Kiz kardesim temelli TR gitti ne yazikki beni birakdi
Ama kiz kardesim suan hakile ve iki doktor da kese aşayı da erken dogum olur demis.
Kizlar kese nedir kardesime sorduum anlatama di bilen beni aydilata bilir mi? Kese placenta mi demek kizlar?