Suheda_18 ikinci gebeliğim olduğu için yazmak istedim 🌸 ilk gebeliğimde hep klozet kullandım ve çok erken haftalardan beri kabızlık sorunu yaşadım , yara oluyordu kremler fayda etmiyordu. Bu ikinci gebeliğim, alaturka tuvalet kullanıyorum. Hiç kabız olmadım 35. haftanın içindeyiz. Klozet kullanıyorsan ara ver canım. Annem söylerdi de inanmazdım. Kadın haklıymış 💁🏻♀️🌸