Defne_momm Çok doğru bir yorum yapmışsınız,belkide sezeryan olmaya hazırlanan biri görüpde korku yaşaya bilir.Ben gece sezeryan oldum,sabahi çocuğumu niye getirmediler diye ,korsesiz kimsenin yardimi olmadan bir başıma ayağa kalktım,kolidorda hemişireler görünce deliye döndüler,sana kim yardım etdi diye.Hep aklımda sakladığım bir şey vardı,sezeryan olan biri yerinden ne kadar çabuk kalkarsa o kadar tez toparlanır,öyle yapdım çokda çabuk toparlandım.