Zeynep111 Kızlar başlıkta da belirttm 3 gündür böyleyim nane limon ıhlamur hepsini içiyorum ama hala aynı şiddeti başka bi önerisi olan var mı doğal şekilde geçiren bi de geçmezsem tam olarak doğumdan sonra bebeğime bulaşır mı😓
Tusem Canım bende bugun oldum grıp 38 haftalıgım ama her an dogum rıskım var. Sodanın içine lımon sık ve iç bende şimdi yapacagım