Aselinannesi3 Bayanlar. Bugün detaylı ultrasona girdim. Bebeğimin böbreklerinde sıvı birikintisi varmış. 21+4 üz. Başına gelen oldu mu? Doğduktan sonra nasıl tedavi edecekler acaba? Doğumdan önce geçme ihtimali var mıdır? Kafama çok takıyorum ve çok üzgünüm.😣