Bizimde 39+1 olduk bu gun düzenli olmamakla birlikde bebek kendini kasip birakiyordu en son bas assagiydi ama icimden bir ses sanki geri döndü gibi diyor alt kisimda biseyler oluyor hareket ediyor acaba neresi anlamiyorum bir turlu ama bi yandan da sag tarafim da kaburganin altinda teknelerini de hissediyorum mide yanmam bile bu gunlerde artti icimden bir ses bu gece doğacak gibi diyor emin de değilim kizlar ilk hamilelikde herseyi insan biliyor rabbim sanki sana o duyguyu önce tatmissin gibi bir his veriyor ama ikincide hi bisey bilmiyorsun sanki ben oyleyim ikinci ama sanki ilk ne yapacagimi bilmiyorum neyin ne olduğunu bile bazen çözemiyorum