Esesss ilk hamileligimde hic bir hamilelik belirtim yoktu ne midem bulandı ne kustum ne aşerdim ne halsizlik yasadim 9 ay hic hamile degilmis gibiydim. Simdi 2. De ayni maaşallah sadece bunda biraz fazla sinir ve uyku hali var okadar 😁 herkes illa hamilelik belirtisi yasıyacak diye bisey yok. Yaşamayanlar olarak rahat gecirdigimiz icin şanslıyiz bence. Ben mesela evde 1 bebekle daha surekli kusarak midem bulanarak bi hamilelik geçirsem nasıl dayanabilirdim bilmiyorum 😊