Ben canım,36.haftadayım sezeryan olacağım. 34.haftada öğrendim büyük şok yaşadım o zamana kadar haberim yoktu ve deli gibi hareket halindeydim. Öğrendiğimden beri hareketlerime dikkat ediyorum. Erken doğum ya da kanama olmasın diye. Şuanlık bir sıkıntım yok çok şükür.