Ayyccaa Merhabalar Bugün dogum yaptık şükür kavustuk Her sey güzeldi .spinal sezaryen olduk Ama tek sorunumuz süt:( Gelmiyor mememi elden gecirdiker ellediler sıktılar sanki limon..süt gelmedi Emzirmek için tutuyorum basını agzına alıyor bir cekiyor süt gelmeyince bırakıyor Mama verdik Ancak mamayı biberonla vermekle yanlıs yaptık galiba Şimdi bir de şırınga ile vericez Analık zormus Analık gercekten kutsalmıs Hala agrım var cok degil yerimden kalkmaya calıstıkca Kendi basıma kalkıp tuvalete gidebiliyoruö Agrı olmassa süt olsa süper Sizin sütler nasıl geldi Özellikle sezaryen dogum yapanlar ?
gulin-35 Ayyccaa daha bugun dogum yapmıssın nasıl gelsın sabır azcık emzıreye devam et varsın bosbos ceksın gelcek hıc merak etme vazgecme gelmıyo dıye dusunup etkıleme kendını
gulin-35 Ayyccaa bıberonla verme sakın o akısa alısırsa emmez benımde ılk ıkı gun gelmedı kasık bıberonla ara ara mama verdım sureklı memeye koydum
Unlukacar Ayyccaa canım ilk doğumumda 2 gün gelmedi bestlak damla kullandım hemen geldi 26 gün önce 2. Doğumumu yaptım yanıma bestlak damla almıştım doğumdan hemen sonra kulladım hemen geldi
alonee Ayyccaa 4. Gün geldi ondan önce az az geliyordu. Bol bol emzir bebek emdikçe gelecek. Süt arttırıcı şeyler tüket. Bollll su, bol uyku güzel dinlen, hurma, petibör bisküvi, arttırıcı damla bana iyi gelenler bunlar
Kaahvelii Ayyccaa 3 ve 4. Gün tam anlamıyla kolostrumlu geldi spinal olmuştum Şimdi ikinci de aynı olur diye mama koymayı düşünüyorum çantaya en azından sarılık olmasın diye İlk bebeğim sarılık olmuştu ve uyandirmasi çok zordu bir,bir bucuk saat uyandirmakla ugrasiyordum Allahını izniyle emdikce gelir sutunuz🙏