10+3 gebeyim akıntım bir tık daha hafifledi ama hala var panik yapmalık bir durum yok gayet normal içini ferah tut gebeliğimin ilk dönemlerinde bende de aşırı akıntı var idi günlük pes tercih edebilirsin ya da en güzeli iç çamaşırını değiştirmek olabilir 🤰🏼💕🫶🏻