InsaneGirl sorybaby karnım cıktıktan sonra eşimde saklamış anahtarı vermıyo bence cok gereksız kullanmakta hıc bı sakınca gormuyorum ben çevremızdekılerin abartması
Ebruliiiiiii sorybaby aslında kullanmanda sakınca yok ama arkadaşımın başına geldiği için biliyorum direksiyonda başı dönmüş öndeki araca vurmuştu hamileliğin ilk başlarında Allah’a şükür bişey olmamıştı sizin çevrenizde bu gibi durumlar yaşanmasın diye uyarıyor olabilir
sorybaby Ebruliiiiiii gerçekten adam akıllı cevap veren biri olmuş çok teşekkür ederim bence de bu yüzden olmalıdır 3. Ayim tamamlanınca doktoruma danişicam zaten arabasız zor oluyor
Huriye1996 sorybaby yorumları begenmiceksen post niye açıyorsun herkes fikrini söylüyor. İstediğini duymaya gelmiş gibisin
sorybaby Huriye1996 siz de dahil herkes dalga geçer tavırla cevap vermiş siz de dalga geçecekseniz yazmayın o zaman her posta
Emily37 sorybaby 31 haftalık hamileyim ve başından beri sürekli araba kullandım.hatta şehirlerarası yolculuk bile yaptım çok şükür bişiy olmadı.sadece normalinden daha dikkatli oldum o kadar.korkmayın sakın dikkatli olun yeterli
Huriye1996 sorybaby kullanıyoruz araba korkmayın rahatca kullanin demek dalga geçmek olarak algılanıyorsa zaten yazmamak daha iyi
Vicibici sorybaby Ne alaka anlamadım? Gebeliğimin başından beri ve 33 haftalık hamileyim hala kullanıyorum, zaten bebek sağlıksızsa her şekilde sarsıntıdan etkilenir ve düşer.
susis sorybaby 11+0 ve ben ilk günden beri her gün sabah akşam işe gidiyorum arabayı ben kullanıyorum
Minnacksevdack sorybaby ayy herkes aynı. Gerilmiyorsan , kasılmıyorsan , heyecanlanmıyorsan kullanırken ne sorunu olabilir ki. İnsanlar kendi kullandığı araçla doğuma bile gidiyor. Abartılacak bir konu ypk bence 🌸
Skdinc sorybaby 36+6 dayım hala daha kullanıyorum. Kullanma demekte amaçları biraz koruma amaçlı birde mesafe önemli kullanımda. Uzun mesafelerde sık sık mola verip yürümek lazım. Bir saatten uzun kullanmıyorsanız bence sıkıntı yok. Benim işe gidişim bir saatti ve hep kullandım çok şükür bir sıkıntım olmadı. Doktorumda bir şey demedi. Sadece yürüsen aslında daha iyi olur kilo almazsın dedi.
doee2022 sorybaby 38+1 hiç bırakmadım hala kullanıyorum daha bugün çarşıda işlerimi hallettim geldim. Kendini iyi hissediyorsan, doktorun aksini söylemediyse, riskli gebeliğin yoksa ne sakıncası olabilir.