Benim de 30+5 henüz çok ağırlaşmadım sayılır hatta bu hafta sağlam bir temizlik yapacağım, 2.5 yaşında da kızım var sağ olsun hiç oturtturmuyor beni 😄 ilk gebeliğimle çok farklı bu, umarım doğum kolay olur tek düşüncem sağlıklı ve kolay bir doğum yapabilmek 🙏🏼