Selcanmeral Dilek_ackbas sırt üstü çok önerilmiyor canım kan akışı yavaşladığı için bebeğe az oksijen gidiyormuş sanırım elinden geldiğinde sol tarafına yatmaya çalış daha sağlıklıymış
Esra_4572 Dilek_ackbas kendi doktorum 24 haftaya kadar dilediğin gibi yatabilirsin demişti 24 ten sonra ya sağ yada sol yatmamı önerdi
Dmrbs18 Dilek_ackbas bende tehlikeli diye biliyorum en saglıklisi sola yatmak . Sağ yada sola yatmak düşük riskini de azaltıyormus ayriyetten sola yatmak bebeğe giden kan akışını hızlandırıyor
Ipeksu Dilek_ackbas tehlikeli diye duydum sola yatmak sağlıklı deniyor zorunlu kalmadıkça sırt üstü yatma benim tansiyonumu düşürüyordu❤️
Melisee Dilek_ackbas ilk zamanlar yüzüstü yatmadığın sürece sorun yok. Elinden geldiğinde sağa yada sola alıştırabilirsiniz kendinizi. Sola yatınca kalp atışınızıda daha rahat duyabiliyo hemde kan akışı rahat oluyo diye biliyorum