Alyatospik ben de 2016 yılında çıkmıştı bu siğiller dondurma yöntemiyle tedavi oldum görünürde birşey yok ama o zamandan beri doktora görünemedim zaten daha sonra da yurtdışına geldim vs vs 2 yıl oldu ve şu an birşey yok ama içerde var mıdır bilmiyorum neyse geçende doktora sordum şu an test yapabilir miyiz ben endişe ediyorum bebeğe geçer diye dedim
Kadın geçmez dedi hatta zaten kanınızda hpv varsa bebeğe bu plesanta ve amniyon sıvısıyla geçer dedi yani bu doğuma kalmadan bebeğe bağışıklık olarak geçer dedi
Bu testi şu an yapamayız am doğumdan sonra test yapılır dedi ama tahvili içim rahat etmedi
Bakalım ne yapıcam ben???