Alyatospik bende değil ama kardeşimde oldu siğil.hastanede ameliyat dediler hemen parçalı patolojiye göndermemiz gerekiyor dediler kanser hücresi olabilir dediler Korktuk.Başka bir hastaneye gittik orada siğil olduğunu Ve yaktırın dediler.kardeşim propolis kullandı ve çok kısa bir zamanda bütün siğiller yok oldu.tabi o hamile değildi.araştırın propolis gebeliğinize zarar vermiyorsa kullanın çok ama çok faydasını göreceksiniz☺️