Banada kasım sonu aralık başı dediler .. halen tam birşey yok. Kumaş aldım bebeğime nevresim takımı, baby nest emzrme yastığı ve önlüğü, alt açma çantası dikicem.. bu haftada dolap ve şifonyer almayı düşünüyorum. Sonra bir eminönü havuzlu han yapıp eksikleri tamamlayabilirsem 🙈 ALLAH hepimiziin yardımcısı olsun