Benimde yaklaşık senin bebeginle aynı bebeğim kilosu 1 hafta geriden dedi doktor daha iyi besmenmye çalışıyorum, bir de 2 hafta olmadıkça gerilik çok takılmıyorz dedi , bende başta çok üzüldüm ama yapacak bir sye yok beslenmemize daha çok dikkat edip Allaha birakacagiz elimizden başka bir sey gelmez