Boncukoyunu1 36.haftamıza girdik çok şükür 😍 Oğlumla kavuşmamıza az bir zaman kaldı 🥳 Sizler kaçıncı haftadasınız arkadaşlar 👶
ipek_54 Boncukoyunu1 36+2 😍 ama ultrasona göre bir hafta önden gidiyoruz ilk oğlumu 39+4te doğum yaptım şimdi ne zaman gelir hayırlısı bakalım 🧿🙏
Boncukoyunu1 oykumm_1233 Banada çok hızlı geçmiş gibi geldi ☺ sanki geçen gün cinsiyet tahmini yapıyorduk çevremle şimdi ise gün sayıyorum ☺
Dslrprsimom Boncukoyunu1 bende 36+4 üm ama haftaya bugün inşallah doğum olacak bir hafta önden gittiği için doktor alalım dedi heyecan bastı içimi
Boncukoyunu1 Dslrprsimom Çok az kalmış kavuşmanıza ☺ bende heyecanlanıyorum sezeryan olacağım günü daha belli değil 🤭
Boncukoyunu1 Melekanne2606 Sezeryan mı olacaksınız normal doğum mu ☺ inşallah sağlıkla kavuşalım bebişlerimize