Zeliha_1 benimde ilki sezaryen dogum olduğu icin buda sezaryen olacak. Herseyimiz hazir ilk bebegim erkekti buda erkek olunca giysi, mama sandalyesi puseti vs vs herseyi hazirdi. Son olarak besik kurulumu kaldi. Saglik olarakta bugun cok toplaniyor karnim cok sertlesiyor. Sanirim enfeksiyonda vsr surekli tuvaletteyim. Bunun dışında bir sorunumuz yok cok şükür.