Hilalasena Kızlar 3 gündür yoğun kabızlık çekiyorum ayrıca basurum var. 26 haftalığızz erken doğum tehlikem var korkudan tuvalete giremiyorum bile. Allah aşkına bir çözüm yolunuz var mı ağrıdan ağlıyorum artık 🥺
Asiyearslan Hilalasena bende senin gibiydim toz şeklinde bağırsak düzenleyici var suya katıp içiyorsun doktoruna sor ve kullan ben 2 kez içtim düzeldi ishal vs oluncada kullanılıyor
Esssna Hakiki zeytin yağının içine kuru incir at karanlıkda bi gece beklesin sabah aç karnı inciri süzüp ye faydasını görürsün inşAllah
Nrglesim2 Hilalasena evlenmeden önce 5 gün boyunca çekmiştim patlıcak noktaya gelmiştim çok zor bi durumdaydım amcamın kızı hemşireydi bize geldinde karın ağrım var kabızım dediğinde 2 çay bardağı şekerli su içirmişti bana sabahına tuvalete çıkmıştım iyi geldini düşünrek biraz fazla içmişim ishale döndü sonra dikkat et
Demetml Merhaba bende kabızlık çektim düşük tehlikem vardı o yüzden çıkamadım tuvalete şuan serklaj ameliyatliyim tek çözümüm duphalac kullanmak oldu çok rahatladım hiç bir zararı yok her gün sabah öğlen akşam yemek arası içiyorum eczaneler milim olarak az veriyo ama ben ölçeğin yarisi kadar içiyorum bence kesin çözüm bu 9 ay boyuncada içmeyi düşünüyorum çünkü dikisliyim ıkınmamam lazım doktoruna danışarak yazdira bilirsin ve katı tüketme hamur işi gibi bol su içmelisin
Hilalasena Demetml ay çok duydum onu herkesten doktoruma da yazdım inşallah içebilrisin der çok teşekkür ederim 🙏
MinnieMouse Hilalasena ben de hamileliğimin başlarında çok yaşadım artık dayanamadım duphalac şurup aldırdım eşime 😬 belirtilen ölçülerden az bir defa kullandım sonra bı daha gerek kalmadı. 4 gün çok sıkıntı çekmiştim mecbur kaldım. Çocuklara ve evcil hayvanlara kullanılan bir şurup..şerbet gibi muhtemelen kayisidan falan yapılıyor 😅
InsaneGirl Duphalc, mürdüm eriği, incir, sabahları bı kaç kayısı üstüne bir bardak ılık su bunları deneyebilirsin canım cok zor rabbım yardımcın olsun