2Bebek1Anne şuan kaç haftalıksın ve ne durumdasın canım
Ben sabah akşam progestan dex iğne vuruyorum karından
2 günde 2 de kalçadan proloton ıgne vurduruyorum
Ama ben tüp bebek ile hamileyim canım bu sebeple lekelenmede başlamadım bu iğnelere
Bebeği transfer etmeden günler öncesi başlamıştım zaten 12. Haftaya kadarda vurulacaktım
Kanama oluncada zaten sen gerekli şeyleri kullanıyorsun başka yapılabilecek bişey yok diyorlar, düşük riski oluyormuş bu durum. Sen kaç haftada yaşadın ne kadar süre canm şuan ne kadarlıksın