Arkadaşlar ben 10 yıldır belki daha fazla guatr hastasıydım 5 yıldır ilaç kullanmıyorum. Hamilelikten önce endokrinoloji bölümüne gittim ve TSH değerlerim normal guatr yok dedi doktor. Şimdi 8 haftalık hamileyim ve TSH t3 t4 değerlerim yükselmiş. Doktor hamilelğe bağlı olabileceğini söyledi. 6 haftalıkken kadın doğuma gittiğimde rahmimde kan olduğunu düşük tehlike olduğunu söyledi ve duphaston ilacı verdi. Bu hafta yine doktora gittiğimde küçük bir kistim olduğunu söyledi (daha önce yoktu) ama tehlikeli olmadığını da söyledi. Bugün endokrinoloji doktorum düşük tehlikemin normalden daha fazla olduğunu belirtti propycil ilacı verdi 10 gün sonra yine gel dedi. İlk gebeliğim ve ben çok korkuyorum yaşayan var mı benim gibi Allah kimseye bu korkuyu yaşatmasın 😢