Akşamları yatağa girdiğim andan itibaren kollarım bacaklarım sanki uyuşuyor benim değil gibi sürekli hareket ettirmek istiyorum 8 haftalık gebeyim daha öncesinde de vardı ama bu kadar şiddetli hissetmiyordum çok kötü geçiyor gecelerim kabus daha önce bunu yaşayan varsa ne gibi şeyler yaptınız ölüyorum ayaklarımın ağrısından geceleri 😥