Nagihandilsiz Kızlar bişey sorucam 26 haftalık hamıleyım ve gobegımın etrafı cok ağrıyor ıkı kat yürüyorum normalmı acaba bebek orayamı toplanıyor orası şiş gibı duruyo ama canımı cok yakıyo
Nursemother Benimde çok ağrım oluyor bazen aşırı derecede geriliyor kendimi patlayacakmis gibi hissediyorum nedenini anlayamadim ama