[silindi] Kan uyuşmazlığı iğnesi 33. Hafta da yapılır mı ? İlk gebelik daha önce iğne olmadım ama geç mi kaldm
Portakalcicegi [silindi] 28 de olunması gerekiyor diye biliyorum bende olacağım. Sanırım o haftalarda olmazsa bebek doğuncada yapılabiliyor senden ve bebekten kan alınarak
durumoms2 [silindi] ilk gebelikse genelde sorun olmuyor canım. Ama doktoruna mutlaka danışmalısin önemli çünkü. Benim ilkinde yapılmadı çok şükür bi sıkıntı olmadı. Şimdi ikinciye hamileyim 29. Haftada yapılmıştı sanırım.
Seyda94_ [silindi] eşimle bende de uyuşmazlık var Doktorum her kontrolümde kanaman oldu mu diye soruyordu Eğer kanama olursa o hafta içinde hemen iğne vuruluyosun. Eğer olmazsa 28. Haftada mutlaka vurulman gerekiyo. bu ilk iğne Bide doğumdan sonra 48 saat içinde bebeğinin kan grubuna Göre vurulman gereken iğne var Benim bebeğim pozitifti . Doğdu ertesi gün iğne vurdular tekrar
[silindi] Seyda94_ 6 haftalıkken test negatif çıktı iğneye gerek kalmadı Şuan 33+2 tekrar test verdim sonucu bekliyorum
_edakrsu22 Seyda94_ merhaba ben 25+5 günlük hamileyim bu zamana kadar doktorum hiç bahsetmedi ben 0rh+eşim Arh+ bu kan uyuşmazlığı testi ne zaman yapılıyor bilginiz var mı
Seyda94_ [silindi] Bende de negatif çıktı . Negatif çıkınca iğne vurdular 🥴 Şuan ki testi hastaneden mi istediler Bide sizin kan grubunuz neydi
berivanc Bizdede kan uyusmazligi var ilk oğlumda 27 haftada vurdular tekrar ikinciye hamileyim 26 haftalik 28 de tekrar iğne vurucaklr bende kan verdim negatif çıktı ama yinede iğneyi vurucam haftaya
Nazli777 Ben ilk gebelikte 7 aylikda vurdular Wimdi 25.2im hamileyim 2 hatfa donra analiz vericem uygun ursaiyne yapicaklar kanim cccokkk kotuu
Seyda94_ _edakrsu22 sizin test yapmanıza gerek yok ki Kan grubunuz pozitif zaten Bu iğne sadece annenin (-) Rh babanin (+) Rh olduğu durumlarda vuruluyor