Gizemkly bizim ev çok sıcak oluyor doğal gazı minimumda bile açsak.. geçen sene komşum doğum yaptı kışın iç zıbın, patikli alt, üstüne de patikli tulum ( şakpa eldiven çorap) giydirmişti yeterliydi. Ben de bu şekilde yapacağım ocak sonu doğum benimki. Tabiki yelekleri var kalktığında yelek de giydireceğim. E uyurken zaten üstüne bir şey örtüyorsun yorgan değil ama ince battaniye şeklinde. En kötü kundaklıyorsun zaten. Ama evin soğuk oluyorsa bunlar yeterli gelmeyenilir bu kıyafetlerin üstüne bir de triko tulumlar var. Hatta ören birileri varsa onlardan da rica edebilirsin. Onlar da sıcak tutar