Mervedemirctn Kızlar 39. Haftama girmek üzereyim. Bel ağrım çok fazla var artık taşıyamıyorum. Doğum için önerileriniz nelerdir? Şunu yaptım doğurdum diyenler öneri verebilir mi ?
2bebisannesi58 Mervedemirctn suni sanci aldim 6 saat kendi sancim 3 saat de suni sanci aldim suni sancida sonradan aklima geldi biri soylemisti sanci geldigi andan ıkın diye 1 sanci geldi ikindim 2. Sancida yine ikindim bianda kafasi assagi indi hissettim nefes alamiyosun o an istemsiz bi ikinma geliyoo alabildgine ikinin ben cok ikindgmi saniyodum ama ikinmiyomusum kenimdimi skyodum farkindaydim da zaten .ebe kakani yapar gibi ikin dedi onun dedigi gibi 2 kez cok guclu ikindim cikti bebisimm bence en buyuk puf nokta ikinmakda 😊
e_Eda Mervedemirctn çatı muayenesi olduğum akşam nişan geldi kanlı ertesi sabah suyum geldi akşamına doğum gerçekleşti.
Naz_1648 Ben 39 giriyorum 12 den sonra bende artık doğurmak istiyorum 🤲🏻 Yaptığım tek şey hurma squat merdiven
Elizansmom Kimisinde hemen etki ediyor. Ben merdiven inip çıkma,hurma,ananas denedim bir işe yaramadı şimdi ada çayına başladım
Mervedemirctn 2bebisannesi58 ıkınmaya ılınayım da sancım da Başlamadı ki . Allahım size bağışlasın hayırlı olsun 🧿
Humayun02 Elizansmom Elizansmom evet ada çayı günde 3 fincan önermişti ilk doğumda doktorum 39 dan başlatmıştı 41 de doğum yaptım günde bir kase hurma ada çayı squat merdiven çıkma yer silme hareketi