İyi akşamlar arkadaşlar. 10 gündür gece 00.00 da başlayıp sabah 07.00 da biten bir kaşıntı problemim var. Bu kaşınttı sadece avuç içi ve ayak tabanlarımda var. Dayanamadım artık bugün doktora gittim. Hamilelik kolestazından şüphelendiler. Test yaptılar ,1 haftaya ancak çıkar dediler. Böyle durumla karşılaşan oldu mu? Lütfen görüp aynı durumu yalanlar varsa yorum yapabilir mi? Bebeğe bi yan etkisi var mı?