33+5 teyiz. Doktorum kilosuna tam 2500 dedi bebeğimin. Doğumun zor olur, haftana göre öndesin. Karbonhidrat ve tatlı tüketme, ekmek, pilav, makarna gibi şeyler tüketme dedi. Normal doğum olarak ilerliyoruz ve devlet hastanesi olduğu için sezeryan gibi bi seçeneğimde olmuyor. Doğumdan çok korkuyorum. Özellikle kesi atılmasından ve dikişlerden.. 2 hafta önden gidiyomuş bebeğim. Kıyaslamak amaçlı değilde sizin bu haftalarda bebeğinizin kilosu kaçtı ve normal doğurabildiniz mi merak ediyorum? Ayrıca beslenme önerilerinizede açığım. Ne yiyip yiyemeyeceğimi bilemiyorum, karnım aç aç geziyorum. Ekmeksiz karnım doymuyor 😞😟